Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

2 Το πατρικό του στη Βελωτά δωρίζει ο Κώστας Μπακογιάννης

Ζητά να στεγαστεί σε αυτό Μουσείο Δημοκρατίας και Εθνικής Ενότητας
Με επιστολή του προς τον Δήμαρχο Καρπενησίου  Νίκο Σουλιώτη,  ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κώστας Μπακογιάννης, εκφράζει τη θέληση του ίδιου και της οικογένειάς του, να δωρίσουν το πατρικό τους σπίτι στη Βελωτά Ευρυτανίας, το σπίτι που μεγάλωσε ο Παύλος Μπακογιάννης, στον Δήμο Καρπενησίου ώστε να γίνει εκεί Μουσείο Δημοκρατίας και Εθνικής Ενότητας.
"Πρόθεση τόσο δική μου, όσο και της οικογένειάς μου, είναι να παραχωρήσουμε στον δήμο Καρπενησίου το πατρικό μας σπίτι στη Βελωτά, εφόσον βέβαια το αποδεχόταν το Δημοτικό Συμβούλιο, προκειμένου να στεγαστεί σε αυτό Μουσείο Δημοκρατίας και Εθνικής Ενότητας.
Επιθυμία μας είναι να μεταλαμπαδεύσουμε στις επόμενες γενιές τις αρχές και τις αξίες της Δημοκρατίας,
τις οποίες ο πατέρας μου υπηρέτησε σε όλη του τη ζωή. Για τον λόγο αυτό, σας υποβάλω, με μεγάλη συγκίνηση, την πρότασή μου, ως ελάχιστο δείγμα ανταπόδοσης στον τόπο που έζησε και αγάπησε ο πατέρας μου"αναφέρει μεταξύ άλλων ο Κώστας Μπακογιάννης στην επιστολή που έστειλε στο Δήμαρχο Καρπενησίου, εκφράζοντας τη δική του επιθυμία και της οικογένειάς του…..

2 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Αδυνατεί και ο Μπακογιάννης να πληρώνει ΕΝΦΙΑ σε ένα σπίτι που είναι ασυντήρητο για χρόνια…

Ανώνυμος είπε...

ΚΟΒΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟΥ ΔΕΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ Ο ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ...ΑΠΛΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΗΝΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΟΡΘΙΟ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΝΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΩΣ ΔΩΡΗΤΗΣ...