Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

1 «Δεν είμαστε παιδιά ενός κατώτερου Θεού»

Κραυγή αγωνίας του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων
Γυμνασίου Τάξεων Λυκείου Ραπτοπούλου Ευρυτανίας
"Tα παιδιά μας αντιμετωπίζουν μαθησιακά προβλήματα και μένουν αβοήθητα"..
Την τραγική κατάσταση που βιώνουν με την υποβάθμιση τόσο στον τομέα της παιδείας όσο και της υγείας στην περιοχή τους τονίζουν σε επιστολή τους ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων Γυμνασίου Τάξεων Λυκείου Ραπτοπούλου Ευρυτανίας.
Αναλυτικά η επιστολή τους έχει ως εξής:
"Προς κάθε υπεύθυνο, αρμόδιο.
Το τελευταίο διάστημα γινόμαστε μάρτυρες μιας ευρύτερης υποβάθμισης των δομών της περιοχής μας όπως η παιδεία και η υγεία. Θεωρούμε ότι είμαστε πολίτες του Ελληνικού κράτους και έχουμε ίσα δικαιώματα τόσο στην υγεία όσο και στο πολυτιμότερο οπλοστάσιο του μέλλοντος του τόπου μας που είναι η παιδεία και η εκπαίδευση των παιδιών μας.
 Επειδή δεν είμαστε μοιρολάτρες και σε καμιά περίπτωση δεν ανεχόμαστε εκπτώσεις σε αναμφισβήτητα δικαιώματα μας και συνταγματικές υποχρεώσεις και κατοχυρώσεις του κράτους στο οποίο ανήκουμε, απαιτούμε:
1. Την άμεση και διαρκή στελέχωση του σχολείου μας σε διδακτικό προσωπικό. Θεωρούμε αδιανόητο τα παιδιά μας που δίνουν πανελλήνιες εξετάσεις, τόσο στην Γ' Λυκείου όσο και στις υπόλοιπες τάξεις του Λυκείου,  να στερούνται ίσες ευκαιρίες και να καταδικάζεται το μέλλον τους. Δεν το χωράει ο νους μας ότι στο Γυμνάσιο που αποτελεί υποχρεωτική βαθμίδα εκπαίδευσης τα παιδιά μας δεν γίνονται κοινωνοί πολύπλευρων και πολύτιμων γνώσεων.
2. Την άμεση και διαρκή στελέχωση των σχολείων μας με καθηγητές και δασκάλους ειδικής αγωγής.
Σε έναν τόπο πολιτισμικά υποβαθμισμένο και απομακρυσμένο από πολιτιστικές δραστηριότητες, με τους κατοίκους του βαθιά στον καθημερινό αγροτικό μόχθο και στη βιοπάλη , τα παιδιά μας αντιμετωπίζουν μαθησιακά προβλήματα και μένουν αβοήθητα. Θεωρούμε ότι στην σύγχρονη κοινωνία καταδικάζουμε αυτά τα παιδιά και δεν έχουμε περιθώρια γιατί στον τόπο μας δεν περισσεύει κανείς.
3. Την άμεση στελέχωση του αγροτικού ιατρείου μας όσο και του πολυδύναμου ιατρείου που απέχει 12 χλμ  από το χωριό μας με ειδικότητες και ιδιαίτερα με την ειδικότητα του παιδιάτρου. Πραγματικά αφηνόμαστε στην τύχη μας όταν το χωριό μας φιλοξενεί περίπου 100 μαθητές  κατά την διάρκεια της σχολικής περιόδου και κατ' ουσίαν δεν έχουμε ιατρό. Απ' ευχόμαστε το χειρότερο γιατί τότε θα είναι πολύ αργά.
Δεν είμαστε τα παιδιά ενός κατώτερου θεού, συμβάλλουμε ισότιμα και υπερασπιζόμαστε την κοινωνία μας τόσο την τοπική όσο και την ευρύτερη. Για αυτούς τους λόγους επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμο δικαίωμα μας!!!
      Ο Πρόεδρος      Ο Γραμματέας

Παπαδήμος Γεώργιος Στασινός Κωνσταντίνος

Για τους παραπάνω λόγους ζητάμε από το σχολείο σας να κοινοποιήσει ηλεκτρονικά την επιστολή μας στους :
1. Προϊστάμενο Β’Βαθμιας Εκπαίδευσης Ευρυτανίας
2. Προϊστάμενο Α’Βαθμιας Εκπαίδευσης Ευρυτανίας
3. Προϊστάμενο Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας .
4. Υπεύθυνη Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδος

1 σχόλιο :

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΟΣ Ο ΜΠΑΜΠΑΛΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ,......ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΜΕΣΑ......