Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

7 Δέσμευση Μπακόλα για παραχώρηση μέρους της βουλευτικής αποζημίωσης

Σε μια επιστολή, συμβόλαιο τιμής, ο Υποψήφιος Βουλευτής Ευρυτανίας των Ανεξάρτητων Ελλήνων Κωνσταντίνος Ι. Μπακόλας δεσμεύεται να παραχωρήσει το  20% της βουλευτικής του αποζημίωσης εξ ημισείας στους Δήμους Καρπενησίου-Αγράφων και αποκλειστικώς για τα σχολειά της Ευρυτανίας σε περίπτωση εκλογής του στο αξίωμα αυτό, λειτουργώντας προς όφελος των πολλών και όχι της «τσέπης του». Καλεί δε και τους υπόλοιπους υποψηφίους να δεσμευτούν γι αυτό προεκλογικώς.
Συμβόλαιο Τιμής,
Ευρυτάνισσες και Ευρυτάνες συμπολίτες νέες και νέοι Ευρυτάνες,
Την ώρα που ο απερχόμενος πρωθυπουργός κος Σαμαράς αποκλείει την νεολαία τους δεκαοκτάρηδες να ψηφίσουν γιατί τους τρέμει και την ώρα που τα σχολειά μας στην Ευρυτανία αδυνατούν να συντηρηθούν και να λειτουργήσουν στο επίπεδο που δικαιούνται και αξίζουν τα νιάτα μας όφειλα και οφείλω ως νέος άνθρωπος τριανταπέντε ετών να κάνω το χρέος μου στο τόπο μου, στην Ευρυτανία μας.
Δεσμεύομαι εγγράφως και επίσημος σήμερα Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015 πως εφόσον τιμηθώ και λάβω την Βουλευτική Έδρα Ευρυτανίας για την προσεχή κοινοβουλευτική περίοδο, το 20% της συνολικής βουλευτικής αποζημίωσης μου, το παραχωρώ εξ ημισείας στους Δήμους Καρπενησίου-Αγράφων αποκλειστικά και μόνο για δαπάνες στις :

►ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΗΜΟΥ ΑΓΡΑΦΩΝ
►ΕΝΙΑΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΑΓΡΑΦΩΝ
►ΕΝΙΑΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
►ΕΝΙΑΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
Η πράξη μου αυτή εδράζεται αποκλειστικώς στο πιστεύω μου στα νιάτα, στο μέλλον της Ευρυτανίας, με σχολειά σύγχρονα και εξοπλισμένα άρτια καθώς και με συνθήκες υγιεινής και αξιοπρεπείας για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Αυτό το οφείλω και ως ελάχιστη τιμή στον Παπαδάσκαλο προπάππου μου Σεραφείμ Μπακόλα και στον Δάσκαλο παππού μου Κωνσταντίνο Μπακόλα οι οποίοι δίδαξαν στα σχολειά της Ευρυτανίας σε πέτρινα χρόνια, με δύσκολες και μερικές φορές αντίξοες συνθήκες.
Καλώ δε όλους τους υποψηφίους βουλευτές Ευρυτανίας να δεσμευτούν εγγράφως στους Ευρυτάνες πολίτες πως θα πράξουν το ίδιο για το καλό των νέων και των σχολειών μας λειτουργώντας προς όφελος των πολλών και όχι της τσέπης μας.
Καλώ τους Ευρυτάνες πολίτες να τους πιέσουν σχετικά όπου τους συναντούν προεκλογικώς γεμάτους υποσχέσεις.
Δέσμευση μου πως η παρούσα επιστολή αποτελεί συμβόλαιο τιμής για μένα και τους συμπατριώτες μου.
Η βουλευτική έδρα δεν μπορεί και δε πρέπει να αποτελεί χώρο εξασφάλισης της ατομικής και οικογενειακής οικονομικής ασφάλειας και ευμάρειας του βουλευτή αλλά τόπος αδιάκοπης προσφοράς προς τους πολίτες, με αυτές τις αξίες πορεύομαι και με αυτές τις αξίες θα συνεχίσω.-
Κωνσταντίνος Ι. Μπακόλας
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΔΤ


7 σχόλια :

Μπαρμπανίκος Αρβανίτης είπε...

ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.
ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΣΤΟ ΦΕΪΣ ΜΠΟΥΚ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΡΟΘΕΣΕΩΣ.
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΝΑ ΔΙΑΒΙΒΑΣΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΝΕΑΡΟ ΤΙΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ ΜΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ, ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΟΡΔΕΣ ΓΡΑΠΤΕΣ ΚΑΙ ΑΓΡΑΦΕΣ, ΠΟΛΛΟΙ ΑΜΟΛΥΣΑΝ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΑΚΤΕΟΥ, ΜΗΔΕΝ....
ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΩ ΤΙΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ ΜΟΥ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΝΕΑΡΟΣ, ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ, ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΕΚΕΙ, ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΗ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΧΕΣΗ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΘΕΙ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΛΕΕΙ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ.

Unknown είπε...

Επειδή βλέπω μια επίθεση προς το πρόσωπο μου η οποία μόνο αήθης μπορεί να χαρακτηριστεί κε Αρβανίτη σας ενημερώνω πως η δέσμευση μου αυτή είναι κατατεθειμένη σε συμβολαιογράφο και υπογεγραμμένη από εμένα προσωπικά.
Η βούληση μου να διαθέσω το 20% της συνολικής βουλευτικής αποζημίωσης κατά την προσεχή κοινοβουλευτική περίοδο προς τα σχολειά της Ευρυτανίας είναι όρκος τιμής.
Σας καλώ να εξαντλήσετε την απαξίωση σας σε όσους δε πράξουν το ίδιο και είναι υποψήφιοι βουλευτές Ευρυτανίας
Σας ενημερώνω πως προεκλογικώς και σε χρόνο που θα δώσω εγώ και μόνο εντολή στο πολιτικό μου γραφείο και στους συνεργάτες μου, θα δημοσιεύει και το έγγραφο που κατέχει συμβολαιογράφος στα χέρια του.-

ΑΓΡΑΦΙΩΤΙΣΣΑ είπε...

ΚΙ ΕΛΕΓΑ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ? ΜΠΑΚΟΛΑ ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΟΣ! ΘΑ ΣΕ ΣΤΗΡΙΞΩ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ .. ΠΟΥ ΛΙΓΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΩ ΠΑΝΤΟΥ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΟΥ. ΕΙΣΑΙ ΝΕΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΣ .. ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ?

Ανώνυμος είπε...

Δεν θα βρει ούτε την ψήφο του όπως έγινε και στις περιφερειακές. Όλα αυτά δε που κάνει, δίνει δυστυχώς λαβές να χαρακτηριστούν επιεικώς γραφικά.

Ανώνυμος είπε...

Γραφικοτητα οσο δεν παει. Και εγω διαθετω το 60% της βουλευτικης αποζημιωσης.. Μηπως μπορειτε να μας πειτε κυριε μπακολα το υπολοιπο 80% που θα κρατατε για τι ποσο μιλαμε; Επισης ποσοι στην ευρυτανια εχουν εισοδηματα μεγαλυτερα απο το 80% της βουλευτικης αποζημιωσης.
Καλη σας επιτυχια και αποφυγεται τις γραφικοτητες δεν συναδει με το νεαρο της ηλικιας πολιτευτειται με αξιοπρεπη τροπο...

Ανώνυμος είπε...

Ασχοληθείτε με αυτα τα τέρατα που ψηφίζετε και αφήστε το Μπακολα γιατι δε τον φτάνετε.
Φάνηκε αν ψάχνει καρέκλα και αξιώματα η αν θελει να βοηθήσει οταν αλλοι ειναι υπόδικοι για κακουργήματα της ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΑΕ και τρώνε ξένα ...

Ανώνυμος είπε...

Εγω πάντως ακούω στο Καρπενήσι πολλους να μιλανε για τον Κωστα 3χρονια αγωνίστηκε και ο κόσμος εχει εκτιμήσει την συμβολική αυτη του πράξη και μπραβο του