Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

3 Ο Τσαλίκης τους "χόρεψε" καλά στο Καρπενήσι(Φώτο)

Συναυλία με τρελό κέφι στην κεντρική πλατεία της Ευρυτανικής πρωτεύουσας
Με το θερμότερό τους χειροκρότημα, υποδέχθηκαν εκατοντάδες Καρπενησιώτες ,χθές το βράδυ, τον γνωστό καλλιτέχνη Γιώργο Τσαλίκη.
Σε μια εκρηκτική συναυλία στην κεντρική πλατεία ο Τσαλίκης δεν άφησε κανέναν να κάτσει ούτε λεπτό.
Ξεσηκωτικός απο το πρώτο
έως το τελευταίο λεπτο της δίωρης παρουσίας του, έδωσε μια μοναδική συναυλία με απίστευτο ρυθμό και κέφι, όπου το κοινό ακολούθησε πιστά
Δείτε παρακάτω φώτο απο την συναυλία



 


Φώτο Στέλιος Κοντοκώστας-PHOTO EXPERTS

3 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Δε λέω με προσέχει η δημοτική αρχή με το τσαλικη μου και το Μεμο το Μπεγνη μου όλα μου, απλά στην κεφαλογραβιέρα στο μοίρασμα με έριξαν !
Άλλοι πήραν δυο κεφάλια εγώ ένα! Μεγάλες αδικίες έγιναν με την κεφαλογραβιέρα !
Α και στο κοινωνικό φαρμακείο ήθελα to μπλε χαπακι και δε μου δωσαν....
Δε τους ξαναψηφίζω τσαντίστηκα τώρα τέλος!

ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟΣ ΜΠΑΣΤΟΥΝΟΒΛΑΧΟΣ είπε...

ΜΟΙΡΑΣΤΕ 35.000 ΣΕ ΡΕΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΣΑΛΙΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΒΑΛΤΕ ΒΙΣΜΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ 5ΜΙΝΟ ΜΕ 400 ΕΥΡΟ ΤΟΝ ΜΗΝΑ...

Ανώνυμος είπε...

Ζωαραααααααα λέμε στο νησί μας!

Κομπλεδουρααααααααααα