Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

8 Αγιαστούρα με καρφιά από Νικόλαο

Βολές Μητροπολίτη Νικολάου κατά της απερχόμενης δημοτικής αρχής Αγράφων
Λαύρος κατά της απερχόμενης δημοτικής αρχής Αγράφων βρέθηκε ο Μητροπολίτης Καρπενησίου κκ.Νικόλαος.
Ο ίδιος κατά την τελετή ορκωμοσίας της νέας δημοτικής αρχής στο Κερασοχώρι έκανε λόγο περί διαλυμένου δήμου που χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να επανιδρυθεί,
τόνισε τις μεγάλες ευθύνες του πρώην δημάρχου ενώ
αναφέρθηκε σε σοβαρά λάθη του παρελθόντος .
Αντίθετα με τα καλύτερα λόγια ευχήθηκε στον νέο δήμαρχο

 Θεόδωρο Μπαμπαλή καλή δύναμη στο δύσκολο έργο του.

8 σχόλια :

ΕΠΩΝΥΜΟΣ ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ.ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΙΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ.ΑΡΑΓΕ ΠΟΣΑ ΣΥΣΙΤΙΑ ΓΙΑ ΦΤΩΧΟΥΣ ΑΓΡΑΦΙΩΤΕΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ??ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ ΚΚ ΝΙΚΟΛΑΕ

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ευρυτάνας είπε...

@ΕΠΩΝΥΜΟΣ ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ
Σύμφωνοι, υπάρχουν πολλά κακώς κείμενα στην Εκκλησία της Ελλάδος. Δεν γνωρίζω τι ακριβώς είπε ο μητροπολίτης για τον απελθόντα δήμαρχο. Ωστόσο, δικαίως του ασκείται κριτική (του πρώην δημάρχου) για όλα τα πεπραγμένα στο Δήμο Αγράφων όσα χρόνια διοίκησε. Κι ήταν ώρα, επιτέλους, να εγκαταλείψει ένας άνθρωπος σαν αυτόν τη θέση του δημάρχου για το καλό του τόπου και των δημοτών... Το πέρασμά του από το δήμο ήταν παντελώς ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ.

Ανώνυμος είπε...

Φυλακή να πάνε. .

Ανώνυμος είπε...

Αρε τατση που καταντήσες.

Ανώνυμος είπε...

Πεστα παπά μου πεστα.....