Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

0 Ταξίδι στη χώρα της αντίφασης

Γράφει ο Σπύρος Ντασιώτης
Μια φορά κι έναν καιρό σε ένα μέρος πολύ μακριά από εδώ είχα ακούσει ότι υπήρχε μια χώρα που την έλεγαν “ΑΝΤΙΦΑΣΗ” ,με αυτά που άκουγα για αυτή τη χώρα μου δημιουργήθηκε η έντονη επιθυμία κάποτε να την γνωρίσω ,έφτασε λοιπόν η στιγμή και τα κατάφερα, ταξίδεψα στην χώρα της ΑΝΤΙΦΑΣΗΣ ............και είμαι πολύ δυστυχισμένος για αυτό . Η Αντίφαση ήταν πολύ όμορφη χώρα με πολύ ωραίο κλίμα .Σε αυτή την χώρα η άνθρωποι δεν ονομάζονταν άνθρωποι αλλά ....ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΟΙ , φανταστείτε δηλαδή μια χώρα που οι κάτοικοί της ονομάζονται αντιφατικοί.
Σε αυτό τον κόσμο λοιπόν τον κόσμο των αντιφατικών τα ονόματα είχαν μια μόνο διαφορά από τα δικά μας, ξεκίναγαν με την πρόθεση αντί, ΑντιΚώστας,ΑντιΑντώνης ,ΑντιΒαγγέλης ,ΑντιΜαρία ,ΑντιΕλένη κ.λ.π....Τα ονόματά τους από φανταστικά στοιχεία που διασώθηκαν διαπιστώθηκε ότι προήλθαν, από την ικανότητα που είχαν άλλο να λένε και άλλο να εννοούν.
Είχαν ένα παράξενο σύστημα διακυβέρνησης όλα ήταν αντιδημοκρατικά (ευτυχώς σε εμάς είναι το αντίθετο, δηλαδή όλα δημοκρατικά). Στις εκλογές τους όταν κάποιος έπαιρνε 51 από 100 και ο άλλος 49 μπορούσε ο πρώτος να κάνει ότι θέλει, αυτοί που έχαναν ήταν πια αδύναμοι μέχρι βέβαια, να πάρουν αυτοί 51 και να γίνει το αντίθετο .
Ένα άλλο χαρακτηριστικό στην χώρα της αντίφασης ήταν τα στερεότυπα ,ένα προσωπικό παράδειγμα: Μια μέρα μέσα στο μετρό μια ξανθιά κυρία με γαλανά μάτια (βέβαια ήταν μελαχρινοί κοντή με σκουρόχρωμα μάτια , παρεμπιπτόντως στην χώρα της αντίφασης γυναίκες και άντρες είναι ψηλοί ξανθοί γαλανομάτηδες )επειδή εγώ είμαι το ακριβώς αντίθετο ,όπως με είδε μάζεψε την τσάντα της
και έγνεψε και στην φίλη της αναλόγων προσόντων ότι πίσω της βρισκόταν ύποπτος, φυσικά αμέσως ......ταμπουρώθηκαν.....Άρα ήξεραν πως είναι ο κλέφτης .Την επόμενη μέρα με σταμάτησε η αστυνομία για έλεγχο ,από ότι άκουσα να λένε η υποψία τους ήταν ότι μπορεί να ήμουν ......τρομοκράτης, ευτυχώς με άφησαν ελεύθερο δίνοντας μου την συμβουλή να κουρευτώ γιατί έτσι όπως είμαι είμαι ύποπτος ........ Κουρεύτηκα........ Άρα ήξεραν και πως είναι ο τρομοκράτης .
Φυσικά αυτό συνέβαινε σε όλους τους τομείς της ζωής τους ,και δεν είχαν άδικο αφού είχαν μεγάλη ιστορία με πολλούς μεγάλους σοφούς .Δεν είναι δυνατόν έλεγαν όταν εμείς (αυτοπροσώπως οι ίδιοι) φτιάχναμε το μεγάλο μνημείο αυτοί ήταν πάνω στα δέντρα , και επίσης έλεγαν ο Σίγμα ήταν ο μεγαλύτερος σοφός ο Σίγμα ήταν από την αντίφαση άρα και η Αντιφατικοί είναι ΣΟΦΟΙ........
....... Έκαναν ότι είναι αδύνατο για να αποδείξουν την “Αντιφατική τους φύση”. Τα κόμματα που συμμετείχαν στις εκλογές δεν λέγονταν με τους όρους που ευτυχώς έχουμε εμείς ,δηλαδή δεξιό ,αριστερό ,κεντρώο ,ακροδεξιό,ακροαριστερό .................αλλά Αντίαριστερο, Αντιδεξιό, κ.λ.π. με αυτό τον τρόπο δυσκόλεψαν και έκαναν αδιευκρίνιστες τι θέσεις τους για να μην τις καταλαβαίνει ο ψηφοφόρος, που πια του ήταν πολύ εύκολο να λέει την πολιτική του θέση με μια φράση : Εγώ δεν είμαι δεξιός , είμαι αντιαριστερός έλεγε ο ένας........ εγώ δεν είμαι αριστερός ,είμαι αντιδεξιός έλεγε ο άλλος.
Η πρόθεση ΑΝΤΙ κυριάρχησε σχεδόν σε όλες τις πτυχές της ζωής τους αν κάποιος υποστήριζε την κόκκινη ποδοσφαιρική ομάδα δεν έλεγε είμαι κόκκινος αλλά αντιπράσινος ενώ ο πράσινος - αντικόκκινος, ο κίτρινος -αντιμαύρος ο μαύρος αντικίτρινος κ.λ.π....... Πάντοτε έφταιγαν οι άλλοι ποτέ αυτός.
Στην ΑΝΤΊΦΑΣΗ η οικονομική κρίση ήταν χρόνια τώρα παρούσα .... οι Αντιφατικοί κάτοικοι επαναστατούσαν αφού το επίπεδο της ζωής τους χειροτέρεψε η ανεργία ,η φτώχεια αυξήθηκε ....... Εκεί λοιπόν εκείνη την στιγμή που όλα γινόταν και πιο δύσκολα, σαν να το περίμεναν από καιρό, αναπτύχθηκε ο αγενής ανταγωνισμός ( ευτυχώς εμείς έχουμε την ευγενή άμιλλα). Φόβισαν τόσο πολύ τους Αντιφατικούς με διλήμματα : Εγώ θα σε σώσω έλεγε ο ένας , αυτός θα σε καταστρέψει έλεγε ο άλλος.............. οι Αντιφατικοί μπερδεμένοι και φοβισμένοι εναντιώνονται στο υπάρχον σύστημα, δημιουργώντας την νέα επαναστατική τάση, την τάση της Αντιφατικής – Αντίδρασης..
Πολύ εύκολα οι αντιφατικοί ψηφοφόροι από αντιδεξιοί γίνονταν αντιαριστεροί και οι αντιαριστεροί ,αντιδεξιοί και με ένα μεγάλο ποσοστό να πηγαίνει στους ΑΝΤΙ-ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΟΥΣ δηλαδή αυτούς που μισούσαν τους αντιφατικούς, τους αντιλευκούς και όλους αυτούς που ήταν σε Ασυμφωνία με το έτσι πρέπει της δικής τους ζωής............
Συνεχίζεται ........................

Δεν υπάρχουν σχόλια :